Sunday, October 3, 2010

53 Days to go....

Pejam celik, pejam celik...dah tinggal 53 days lagi nak menamatkan zaman keseronokan ku ini.. maka nanti akan bermulalah perjalananku sebagai seorang isteri kepada RAJA di hatiku...cewah ayat gapo dia pun dok tahu....nebes sebenarnyer...mau taknyer...aku dah nak muntah pikior pasal keje and keje kawin... rambut aku dah start gugur...banyak plak tue...macam kene leukimia plak (nauzubillah).. tapi serious, bila kita dalam stress..memang effect kat rambut...testimonial ini diperakui oleh housemateku dan adik ku yang dah kawin last year... aku naik takut nak sikat rambutku ini...
Semalam pi bejalan dengan Incik tunang tersayang..dah lama tak dating nie..maklum la..sama2 busy dengan keja..aku dengan exam trial..incik tunang dengan launching tiang jambatannya. So mana ada masa macam orang len nak berdating-dating setiap hari. Pi jejalan semalam tue sebenaqnya pi cari kain untuk majlis akad nikah nanti..hehehe...teruja sangat... and the best part ialah bila aku dapat apa yang aku nak cari..pastu kitorang terus pi tempah baju melayu untuk incik tunang. Tinggal baju aku belum bertempah....hehehe...nak gi lani..sat na....
Hari ini sepatutnya kerja..tapi oleh kerana ada sesuatu yang tidak dapat dielakkan...maka aku pun mencutikan diriku... tapi esok nak keje dah..sebab aku teringat kerjaku yang memanggil2 namaku..macam kekasih ku seru tu...hehehe...
ingat nak bercerita pasal preparation aku dah buat...tapi rasanya tak cukup mood lagi...sebab depan aku nie ada sedozen skrip exam yang aku kene baca and bagi markah...naik nak muntah tengok..itulah..sapa suruh jadi language teacher...kan dah kene baca essay..hahaha..tapi apa pun i love my job....muahhhhhhh....

No comments: