Tuesday, October 26, 2010

Why NOw......

Why now....why not last year..why not early this year....aku benci dia...kenapa..kerana dia lambat...dia kata dia suka...dia kata dia ingat...tapi kenapa dia senyap...aku tak paham...aku geram... nak marah pun yer... tapi sejujurnya perasaanku padanya kosong dan hambar... aku sudah punya teman...aku sudah punya kekasih hati..aku sudah punya tunangan...aku sayang padanya....tapi aku benci dia.... dia pernah mmbuatkan hidupku berada di puncak awan...di juga pernah membawaku nun jauh ke pelusuk hutan...aku sabar...aku redha..semuanya kerna sayang... tak pernah aku ingkari kata-katanya...tak pernah aku menengking atau meninggi suara.... walau bertalu-talu makian dan cacian yang di lontar...tak pernah ku endah walau hatiku bagai di siat-siat...dihiris-hiris hingga hancur....
tapi kini tak mungkin aku mampu dan aku tidak mahu berpaling dari tunangku tercinta hanya kerna dia yagn muncul tiba-tiba...
SELAMAT TINGGAL KENANGAN LALU....
SELAMAT DATANG DUNIA BARU....

No comments: