Thursday, October 7, 2010

Kena Pulun Skit.

Nak kenduri tak banyak hari dah... preparation entah ke mana2 aja..sesuka hati aku aja kan. Macam nie l a bila kenduri kena urus sendiri..aku dah sampai naik jeluak nak tengok kedai kain and kedai apa2 aja..sebab aku dah penat and letih... tu belum tengok kerja yang menimbun kat sekolah mintak aku siapkan..sabtu ni sekolah ganti. maka aku istiharkan diriku supaya stay back and pulun buat keja dulu..siapkan report card budak2 before aku balik... buku koko belum kira markah lagi..sijil tak abis edar lagi..benci la..kenapa banyak sangat kerja nie....
Tomorrow jumaat, aku ingat nak keluar pepagi pi umah tailor. pastu straight pi kedai wedding nak cari barang2 untuk hantaran. Aku memang dah tahap gaban dah serabut nie. Minggu nie incik tunang tak ada, so aku nak buat urusan yang berkenaan dengan aku dulu..next week tengok urusan yang kena buat dorang...

No comments: